2013/12/13

Jag är verkligen sämst på att uppdatera denna blogg!

Nåväl, det är nu några månader sedan jag uppdaterade sist. Så vad har då hänt i mitt liv under dessa månader. Jag har numera fast anställning åt Piteå Kommun! Det blev klart 1 november. Så grymt skönt!  Jag har dock än så länge inget fast ställe så att säga, utan jag går fortfarande på ett vikariat fram till 4 januari. Så jag får se var jag hamnar i slutändan. Dock så jobbar jag bara 3 pass till sen har jag semester fram till mitt vikariat går ut. Ska bli skönt att få vara ledig över jul och nyår. Få spendera tid med hjärtat och barnen. :-)

Familjelivet rullar på, jag trivs och mår väl. Jag och lillan har julpyntat och donat på. Och så har vi bakat pepparkakor och bara myst på. Känner mig riktigt lyckligt lottad som får ha dessa personer i mitt liv, hjärtat och barnen. De förgyller min vardag! Barnen var så grymt söta här i tisdags, på morgonen kom de och gav mig varsin kram och sa "grattis på namnsdagen".

I övrigt så händer det inte så värst mycket förutom jobb och familjen. Men jag klagar inte.  Vill inte byta min vardag mot något annat. :-)

Har inte så mycket mer att berätta just nu. Vi får väl se hur länge det dröjer til jag får för mig att uppdatera igen. :-P

Ha det gott alla!

Kram!

No comments: