2012/05/16

Det var visst ett bra tag sedan jag uppdaterade denna sist..
Så, vad har hänt sen sist? Jo, lägenheten är nu färdigrenoverad! Äntligen!!
Det tog bara ca 2 månader..

Vad har hänt annars då? Vi har hämtat hem husbilen, börjat planera altanbygge på både fram- och baksidan. Jag har även fått mitt schema för sommaren. Så, som det ser ut nu, kommer jag och Björn ha 2 veckor ledigt tillsammans i sommar. Första gången det händer. Så vi har börjat fundera kring eventuell husbilssemester söderöver.

 Med vikten går de forfarande neåt lite grann. Jag har snart gått ner 50 kg, och jag tycker att det kan ta och stanna upp nu. Jag behöver inte gå ner mer!!

Har nu provat uppdatera här via våran nya "leksak".. Vi köpte oss en surfplatta igår nämligen.. Det blev en Samsung Galaxy Tab.. Och än så länge är åtminstone jag nöjd!

Imorgon åker vi till Arcus (Luleå) med husbilen. Först blir det folkrace på Näverberget, sedan vidare till campingen. Vi ska campa tillsammans med mina föräldrar och Azzar. Ska bli riktigt trevligt. Så, det har varit full rulle denna vecka med att städa ur, packa in allt som ska med, osv..

Men nu ska jag fortsätta med att göra klart inför avresan imorgon!

Ha det bra alla! Kram på er!

No comments: